O nas
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. na področju zdravja deluje od leta 1993. Tedaj smo v Slovenijo pripeljali prve sisteme za merjenje glukoze v krvi, proizvajalca Bayer. Danes na trgu s svojimi skrbno izbranimi proizvodi in strokovnim osebjem skrbimo za izboljšanje kakovosti življenja na več področjih. Na slovenskem trgu zastopamo proizvajalce vrhunskih medicinskih pripomočkov, ki ljudem omogočajo kvalitetno življenje in lažje opravljanje vsakodnevnih aktivnosti in obveznosti.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. je dolgoletni aktivni član Trgovinske zbornice Slovenije, ustanovni član združenja proizvajalcev in distributerjev IVD (in vitro diagnostičnih) medicinskih pripomočkov v Sloveniji (SIEDMA) ter član združenja proizvajalcev in distributerjev medicinske tehnologije in storitev MedTech Slovenija.
Strategija
- Sledenje razvoju posameznih vej medicinske stroke s področja delovanja podjetja.
- Kakovostne storitve (strokovnost, zanesljivost, odzivnost, fleksibilnost).
- Biti drugačen in izviren.
- Sodelovanje s partnerji gradimo na dolgoročnih odnosih in dobremu imenu podjetja.
- Pravilen in preudaren izbor znanih proizvajalcev, ki ponujajo najboljše proizvode ter imajo odlično zasnovano razvojno politiko.
- Načrtno vlaganje v razvoj kadrov za njihovo strokovno usposobljenost in timsko delo.
- Trajnostno naravnano poslovanje (digitalizacija podjetja, racionalna raba vseh virov energije …), zniževanje okoljskega odtisa.
Delovanje
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. je usmerjena v kakovostno ponudbo medicinskih pripomočkov in izdelkov za izboljšanje ali ohranjanje zdravja, lajšanja bolečin in zdravljenja.
Poslanstvo
Poslanstvo naše družbe je slovenskemu trgu ponuditi najnovejše in najboljše proizvode – medicinske pripomočke, namenjene izboljšanju kvalitete življenja uporabnikov. Poleg tega si prizadevamo z vsemi našimi aktivnostmi spodbujati zdravstvene delavce k uvajanju in širitvi uporabe novih metod in tehnologij, ki vplivajo na nove pristope za boljše in/ali lažje vodenje ter zdravljenje bolezni. Ne nazadnje je naše poslanstvo tudi ozaveščanje in širjenje vedenja o boleznih, tako pri bolni kot pri zdravi populaciji.
Cilj
Cilj družbe je doseči in ohranjati zadovoljstvo zdravstvenih delavcev, kupcev, uporabnikov in zaposlenih.
Vizija
- Usmeritev v nenehen razvoj podjetja.
- Ustvarjanje in ohranjanje kvalitetnih partnerskih odnosov.
- Doseganje najvišje stopnje specializiranosti na področjih delovanja podjetja.
- Transparentno, moralno in družbeno odgovorno delovanje.
- Zavezanost k vzdržnemu trajnostnemu razvoju in okoljski vzdržnosti.
Okoljska odgovornost
"Trajnostni razvoj je takšen razvoj, ki zadošča današnjim potrebam, ne da bi pri tem ogrožal možnosti prihodnjih generacij, da zadostijo svojim lastnim potrebam."
(Svetovna komisija za okolje in razvoj)
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. je v letu 2022 zmanjšala delež tiskovin in začela prehajati v digitalni način komunikacije in obveščanja strokovne in laične javnosti. Našo pobudo k zmanjšanju tiska lahko prepoznate po personaliziranih ikonah:
Za tehnično podporo podjetja skrbi ZupO.si, Globalno informacijska družba d.o.o.
SPREJEM NAROČIL
KONČNI KUPCI – TRGOVINA
POMEMBNO!
Informacije o veljavnosti naročilnice ter naročanje potrošnega materiala za uporabnike inzulinskih črpalk poteka preko sistema Z&Z Skrbnik.
T: 01 587 40 90
W: trgovina.zaloker-zaloker.si
E: trgovina@zaloker-zaloker.si
Delovni čas trgovine
pon, sre, čet: 8.00 – 15.00
tor: 8.00 – 18.00
pet: 7.00-14.00
sob, ned, prazniki: zaprto
Edukator za inzulinsko črpalko ali sistem za neprekinjeno merjenje glukoze:
pon-čet: 7.00-15.00
pet: 7.00-14.00
E: podpora@zaloker-zaloker.si
Če se želite pogovoriti z edukatorjem, vas prosimo, da nas pred obiskom pokličete in se dogovorite za termin obiska.
PRAVNE OSEBE
T: 01 542 51 11
F: 01 542 43 32
E: tajnistvo@zaloker-zaloker.si
Prosimo, da naročilu pripišete podatke pravne osebe, telefonsko številko in kontaktno osebo.
STROKOVNO SVETOVANJE – PROGRAM “OSKRBA RAN IN POŠKODB”
ga. Melita Grumerec
M: 041 318 260
E: melita.grumerec@zaloker-zaloker.si
W: www.rane.si
ga. Bojana Cuznar
M: 041 303 440
E: bojana.cuznar@zaloker-zaloker.si
W: www.rane.si
STROKOVNO SVETOVANJE – PROGRAM “PREVENTIVA IN OSKRBA NA DOMU”
ga. Patricia Uzar
M: 041 452 999
E: patricia.uzar@zaloker-zaloker.si
W: www.rane.si
STROKOVNO SVETOVANJE – PROGRAM “NEVROMODULACIJA”
ga. Tjaša Kosi
M: 040 193 444
E: tjasa.kosi@zaloker-zaloker.si
ga. Jerneja Lebar
M: 031 483 871
E: jerneja.lebar@zaloker-zaloker.si
PODPORA UPORABNIKOM
POROČANJE O ZAPLETIH – VIGILANCA
ga. Polona Bajda
T: 01 542 51 11
E: vigilanca@zaloker-zaloker.si
Zaloker & Zaloker d.o.o.
Kajuhova ulica 9
SI-1000 Ljubljana
Davčna številka: SI25971808
Matična številka: 5308097000
TRR: IBAN SI56 0400 1004 9703 662 (OTP banka d.d.)
BIC: KBMASI2X
www: zaloker-zaloker.si
www: sladkorna.si
www: rane.si
www: contournextone.si
www: contournext.si
www: sistem-minimed-780g
www: oskrbarane.si
Nahajamo se v bližini nakupovalnega središča BTC, med Šmartinsko in Zaloško cesto.
Na podlagi Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP) je družba Zaloker & Zaloker d.o.o. nosilec materialnih avtorskih pravic nad vsebinami v najširšem pomenu (besedila, fotografije, avdio-video posnetki, računalniški programi idr.), objavljenimi spletnem mestu Z&Z Skrbnik. To pomeni, da je brez pisnega dovoljenja predstavnika družbe Zaloker & Zaloker prepovedano vsakršno prepisovanje, razmnoževanje in kakršno koli razširjanje v komercialne ali druge namene.
Z zakonom (ZASP, členi 48, 49, 51) sta izjemoma dovoljena uporaba oz. reproduciranje avtorskega dela na podlagi pravice javnosti do obveščenosti v izobraževalne namene ter za ponazoritev, soočenje in napotitev v citatni obliki, vendar je pri tem treba obvezno navesti vir in avtorstvo dela. ZASP (člen 50) dovoljuje tudi uporabo in reproduciranje avtorskega dela v omejenem številu za zasebno, nekomercialno uporabo.
Ravnanje z osebnimi podatki
Kaj so osebni podatki?
Osebni podatki so vse informacije, ki se nanašajo na določeno ali določljivo fizično osebo. Določljiva fizična oseba je oseba, ki jo je mogoče posredno ali neposredno določiti s sklicem na določen identifikator, na primer ime, identifikacijsko številko, naslov, telefonska številka, elektronski naslov itd.
Osebni podatki, ki nam jih posredujete, ko uporabljate naše storitve ali si ustvarite uporabniški račun pri nas
Ko uporabljate naše storitve in izdelke, o vas zbiramo osebne podatke.
Nekateri osebni podatki, na primer podatki za vašo osebno identifikacijo, so obvezni za sklenitev uporabniškega sporazuma. Posredovanje drugih osebnih podatkov je prostovoljno, a morda predstavlja pogoj za uporabo naših storitev, na primer naslov za dostavo pri naročilu potrošnega materiala ali zakonsko obvezno obveščanje na vaš e-naslov, telefon, naslov ali kako drugače.
Osebne podatke o vas in vseh napravah (vključno z mobilnimi napravami), ki jih uporabljate, zbiramo, ko: uporabljate naše storitve, se registrirate za pridobitev uporabniškega računa pri nas, nam preko spletnega obrazca posredujete podatke, posodabljate ali dodajate podatke v Skrbniku, sodelujete v klepetih ali kako drugače komunicirate z nami.
Kot je opisano spodaj, lahko osebne podatke zbiramo tudi od drugih virov:
- Identifikacijski podatki, kot so ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov, naslov za dostavo, ko prevzamete medicinski pripomoček in ste vpisani v register uporabnikov.
- Identifikacijski podatki, kot so ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov, naslov za dostavo medicinskega pripomočka, ki nam jih posredujete, ko si ustvarite uporabniški račun v Z&Z Skrbnik.
- Identifikacijski podatki, kot so ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov, naslov za dostavo, ki nam jih posredujete, ko si ustvarite uporabniški račun pri nakupu v spletni trgovini.
- Identifikacijski podatki, kot so ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov, naslov za dostavo, ki nam jih posredujete, ko si ustvarite uporabniški račun za koriščenje ugodnosti članstva programa »Za lažje življenje« pri nakupih v fizični in/ali spletni trgovini.
- Identifikacijski podatki, kot so ime, priimek, naslov ali e-poštni naslov, ki nam jih posredujete, ko oddate privolitev za obveščanje preko navadne ali elektronske pošte.
- Druga vsebina, ki jo ustvarite ali je povezana z vašim računom (na primer artikli, dodani v košarico, artikli, dodani na seznam želja, ipd.) ali Skrbnikom.
- Podatki o pošiljanju in plačilu ter drugi podatki za nakup ali dostavo blaga ter, v primeru izvajanja poštnih storitev prek našega programa, podatki in relevantni podatki o pošiljanju (številke za sledenje paketa in informacije o sledenju).
- Lahko nam posredujete tudi druge informacije, in sicer z izpolnitvijo spletnega obrazca, s posodabljanjem ali dodajanjem informacij v Skrbnika, s sodelovanjem v razpravah, v pogovorih z drugimi člani, v klepetih ali prek kakršne koli komunikacije z nami glede naših storitev.
Družba Zaloker & Zaloker ne zbira osebnih podatkov od oseb, za katere vemo, da so mlajše od 18 let, če le-ti niso uporabniki medicinskih pripomočkov proizvajalcev, katerih medicinske pripomočke dajemo na trg Republike Slovenije kot distributer/uvoznik (preberite si: Zakonsko določeno zbiranje osebnih podatkov uporabnikov medicinskih pripomočkov).
Osebni podatki, ki se samodejno zbirajo, ko uporabljate naše storitve ali si ustvarite uporabniški račun pri nas
Zbiramo podatke o vaši interakciji z našimi storitvami, izdelki in o vaši komunikaciji z nami. To so podatki, ki jih prejemamo od naprav (tudi mobilnih), ki jih uporabljate za dostop do naših storitev. Ti podatki lahko vključujejo naslednje:
- ID naprave ali edinstven identifikator, vrsto naprave, ID za oglaševanje in edinstven žeton naprave,
- Podatke o lokaciji, vključno s podatki o lokaciji z vaše mobilne naprave. Večina mobilnih naprav omogoča upravljanje in onemogočanje uporabe storitev za pridobivanje lokacije za vsako aplikacijo na mobilni napravi, in sicer v meniju z nastavitvami naprave.
- Podatke o računalniku in povezavi, kot so statistike o ogledu strani, promet na strani in s strani, URL napotitelja, podatki o oglasih, vaš IP-naslov.
Zakonsko določeno zbiranje osebnih podatkov uporabnikov medicinskih pripomočkov
Medicinski pripomočki so v Evropi regulirani izdelki. Ustrezati morajo zakonskim zahtevam, biti varni in učinkoviti, prav tako pa morajo svoje obveznosti izpolnjevati tudi poslovni subjekti, ki delujejo kot proizvajalci, pooblaščeni predstavniki, distributerji, uvozniki, proizvajalci pripomočkov, izdelanih za posameznega uporabnika – custom made, proizvajalci sistema in paketa, zdravstvene ustanove.
Obveznosti gospodarskih subjektov so navedene že v Uredbi o medicinskih pripomočkih (EU) 2017/745 in v Uredbi o in vitro diagnostičnih medicinskih pripomočkih (EU) št. 2017/746, določene zahteve pa bodo skladno z zakonodajo urejene tudi na nacionalnem nivoju v Zakonu o medicinskih pripomočkih.
Predmet Uredbe o medicinskih pripomočkih so tudi dodatki za medicinske pripomočke, pri čemer je tak dodatek v njej definiran kot predmet, ki sam sicer ni medicinski pripomoček, vendar ga je njegov proizvajalec namenil za uporabo skupaj z enim ali več posebnimi medicinskimi pripomočki, in izrecno omogoča uporabo medicinskega pripomočka ali pripomočkov v skladu z njihovimi predvidenimi nameni ali izrecno in neposredno pripomore k medicinski funkcionalnosti medicinskega pripomočka ali pripomočkov z vidika njihovega predvidenega namena.
Ob velikem številu medicinskih pripomočkov, ki so v uporabi oziroma na trgu, prihaja lahko pri njihovi uporabi tudi do zapletov, ki so lahko resni ali pa pomenijo celo tveganje za javno zdravje. Zapleti z medicinskimi pripomočki in in vitro medicinskimi pripomočki so vodeni v sistemu vigilance medicinskih pripomočkov. Vigilančni sistem medicinskih pripomočkov je vzpostavljen z namenom zaščite javnega zdravja, zdravja in varnosti bolnikov ter ostalih uporabnikov medicinskih pripomočkov.
Vaše osebne podatke hranimo in obdelujemo skladno z zahtevami zakonodaje. Zakonodaja splošno določa, da morajo proizvajalci medicinskih pripomočkov, predstavniki proizvajalcev in poslovni subjekti, ki opravljajo promet z medicinskimi pripomočki na debelo, vzpostaviti in vzdrževati lasten sistem vigilance medicinskih pripomočkov ter za zagotavljanje njihove sledljivosti in ukrepanje ob zapletih z njimi voditi register medicinskih pripomočkov, ki jih dajejo na trg. Register obsega najmanj osebno ime uporabnika, njegov naslov in telefonsko številko, datum izdaje medicinskega pripomočka, podatke o medicinskem pripomočku (tip in serijsko številko) ter podatke o proizvajalcu.
Osebni podatki, pridobljeni od drugih virov
Družbeni mediji: Svoje podatke lahko delite na družbenih medijih, družbene medije lahko uporabite za ustvarjanje uporabniškega računa ali za povezavo svojega uporabniškega računa z določenim družbenim medijem. Ti družbeni mediji nam lahko dajo avtomatski dostop do določenih osebnih podatkov, ki jih hranijo o vas (na primer podatki o vsebinah, ki ste si jih ogledali, podatki o vsebinah, ki so vam všeč, podatki o oglasih, ki so vam bili prikazani ali na katere ste kliknili, ipd.). Ko kliknete na povezavo vtičnika družbenega medija, prostovoljno vzpostavite povezavo s tem družbenim medijem.
Če nam zaupate podatke tretje osebe, lahko to storite samo z dovoljenjem te osebe. To osebo morate obvestiti o tem, kako bomo zbirali, uporabljali, razkrivali in hranili njene osebne podatke v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti.
Kako uporabljamo vaše osebne podatke
Vaše osebne podatke uporabljamo za vodenje evidence uporabnikov medicinskih pripomočkov, izobraževanje o medicinskem pripomočku in zakonsko obveščanje, za izboljšanje naših storitev, vzpostavljanje personalizirane izkušnje na naših straneh, komuniciranje z vami o vašem računu in naših storitvah, zagotavljanje storitev strankam in za zaznavanje, preprečevanje, omejevanje in preiskovanje goljufivih ali nezakonitih dejavnosti.
Osebne podatke, ki jih pridobimo od vas, uporabljamo v različne poslovne namene in v skladu z različnimi zakonskimi podlagami za obdelavo.
Vaše osebne podatke uporabljamo za izpolnjevanje obveznosti do vas in zagotavljanje naših storitev, za zagotavljanje skladnosti z našimi zakonskimi obveznostmi ali za zaščito vaših osnovnih interesov. To vključuje:
- Delovanje, spremljanje in izboljšanje naših storitev, ohranjanje varnosti, zaščite in funkcionalnosti naših storitev in prilagajanje vsebin strani tako, da vključujejo izdelke in storitve, za katere na podlagi vaših dejanj sklepamo, da bi vam bili všeč.
- Preprečevanje, zaznavanje, omejitev in preiskovanje goljufij, kršitev varnosti ali drugih prepovedanih ali nezakonitih dejavnosti.
- Za potrebe komunikacije v zgoraj namenjene namene lahko z vami stopimo v stik po e-pošti, telefonu, prek besedilnih/SMS-sporočil, preko poštnega naslova.
- Vzpostavitev stika z vami glede vašega uporabniškega računa, odpravljanje težav z vašim uporabniškim računom, reševanje sporov, naročnin ali plačil ali za druge potrebe zagotavljanja storitev.
Vaše osebne podatke uporabljamo v namene naših legitimnih interesov, če vaše pravice in svoboščine ne prevladajo nad temi interesi. Za uravnovešanje naših interesov in vaših pravic imamo vzpostavljen sistem za nadzor. To vključuje:
- Izboljšanje naših storitev, na primer s pregledovanjem informacij o izkušnjah uporabnikov z zadržanimi ali zrušenimi stranmi lahko zaznamo in rešimo težave ter vam tako ponudimo boljšo uporabniško izkušnjo.
- Komuniciranje z vami po e-pošti ali pošti z namenom ponujanja popustov in posebnih promocij, izvajanja anket ali vprašalnikov in obveščanja o naših storitvah, kot to dovoljuje veljavna zakonodaja.
- Komuniciranje z vami glede zadev javnega reda ali drugih aktualnih dogodkov, povezanih z vašo zmožnostjo uporabe naših storitev.
- Pošiljanje pomembnih in/ali nujnih obvestil, praktičnih in uporabnih nasvetov, novic o storitvah in promocijskih ponudb.
- Merjenje učinkovitosti naših oglaševalskih kampanj po e-pošti (npr. z analiziranjem števila ogledov in klikov).
- Merjenje učinkovitosti.
- Spremljanje in izboljšanje varnosti podatkov na naši strani.
Sami lahko odločate, kako lahko uporabljamo vaše osebne podatke v namene komuniciranja z vami, pošiljanja obvestil, novic in oglaševalskih vsebin, kako vam lahko nudimo personalizirane in relevantne oglase in ali želite ostati prijavljeni v svoj uporabniški račun.
Vaše osebne podatke lahko razkrijemo tretjim strankam. Tovrstno razkritje je lahko nujno za zagotavljanje dostopa do naših storitev in izdelkov, za zagotavljanje skladnosti z zakonskimi obveznostmi, za izvajanje našega uporabniškega sporazuma, za poenostavitev naših tržnih in oglaševalskih dejavnosti ali za preprečevanje, zaznavanje, omejitev in preiskovanje goljufivih ali nezakonitih dejavnosti, povezanih z našimi storitvami. Obseg razkritja podatkov skušamo zmanjšati na zgolj neposredno relevantne in pomembne podatke, ki so nujni za doseganje določenega namena. Vaših osebnih podatkov ne prodajamo, posojamo ali drugače razkrivamo tretjim strankam za potrebe trženja in oglaševanja.
Vaše osebne podatke lahko razkrijemo naslednjim tretjim strankam v navedene namene:
- Zagotavljanje skupne vsebine in storitev (npr. registracija, vpis in pomoč strankam).
- Pomoč pri zaznavanju, preiskovanju, omejitvi in preprečevanju morebitnih goljufivih in nezakonitih dejanj, kršitev uporabniškega sporazuma in kršitev varovanja podatkov.
- Ponudniki storitev tretjih strank, ki nam pomagajo pri zagotavljanju naših storitev, obveščanja, obdelavi nakupov, personaliziranju oglasov, preprečevanju, zaznavanju in preiskovanju morebitnih nezakonitih dejanj, goljufij in/ali kršitev varnosti, zbiranju računov, izvajanju programov zvestobe in nagrajevanja in drugih poslovnih operacijah.
- Dostavne službe tretjih strank (npr. Pošta Slovenije), s katerimi delimo podatke o naslovu za dostavo, kontaktne podatke in informacije o sledenju pošiljke za potrebe olajšanja dostave naročenih izdelkov in druge izmenjave informacij glede dostave.
- Ponudniki spletnih strani, aplikacij, storitev in orodij tretjih strank, s katerimi sodelujemo.
Kakršen koli prenos osebnih podatkov skupaj z vsebino vaših seznamov ponudnikom storitev tretjih strank bo izveden na podlagi sporazuma, ki omejuje uporabo tovrstnih osebnih podatkov s strani tretje osebe izključno na obdelavo v obsegu, potrebnem za izpolnitev njihovih pogodbenih obveznosti do nas, in ponudnika tretjih oseb zavezuje k vzpostavitvi varnostnih ukrepov glede tovrstnih podatkov. Ponudniki tretjih strank niso pooblaščeni za prodajo, posojanje ali kakršen koli drug prenos osebnih podatkov, ki so na vaših seznamih, tretjim strankam.
Izvajanje spletnih anket
Družba Zaloker & Zaloker izvaja spletne ankete. Ankete so anonimne in odgovore sodelujočih uporablja zgolj za obdelavo povratnih informacij z namenom razvoja čim boljše uporabniške izkušnje. S sodelovanjem v anketi sodelujoči v nobeni obliki in odnosu niso zavezani družbi Zaloker & Zaloker (prejemanje e-obvestil, izvajanje nakupov itd.).
Spletne ankete družba Zaloker & Zaloker se izvajajo s pomočjo vtičnika na spletni strani zaloker-zaloker.si in/ali spletne platforme za izvajanje raziskav Survey Monkey. Survey Monkey platforma je skladna z varstvom osebnih podatkov za namen, za katere jih zbira obdelovalec, družba Zaloker & Zaloker.
Trženje in odjava od obvestil
Če od nas ne želite prejemati obvestil, se lahko od obveščanja odjavite tako, da uporabite povezavo, ki je navedena v prejetem e-poštnem sporočilu, nam pišete na e-naslov info@zaloker-zaloker.si, nas pokličete na telefonsko številko, ki je navedena v kontaktnih podatkih družbe ali nam pišete na naslov Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana. Vaših osebnih podatkov ne prodajamo, posojamo ali drugače razkrivamo tretjim strankam.
Stalna prijava v uporabniški račun (spletna trgovina in Z&Z Skrbnik)
Ko se prijavite v svoj uporabniški račun naših storitev, vam ponudimo možnost, da za določen čas ostanete prijavljeni. Če uporabljate javni računalnik ali računalnik, ki si ga delite z drugimi, vam uporabo te možnosti odsvetujemo. Ko ste prijavljeni v račun, lahko vidite in dostopate do večjega dela svojega uporabniškega računa in izvajate določena dejanja, ki, ko ste prijavljeni, ne zahtevajo dodatnih pooblastil. To velja tudi za katerega koli drugega uporabnika vašega računalnika/spletnega brskalnika. Dejanja in dejavnosti računa, ki jih lahko uporabljate vi ali kateri koli drug uporabnik vašega računalnika/spletnega brskalnika, so:
- Ogled osebnih podatkov
- Dostop do dokumentov
- Nakup izdelkov
- Oddaja naročila ali dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
- Oddaja naročila potrošnega materiala za medicinski pripomoček
- Ogled dejavnosti
- Izvajanje poprodajnih dejavnosti, kot so oddajanje mnenj, preklic naročil, zahteva vračila ali oddaja reklamacij.
- Izvajanje dejavnosti, kot so preklic naročil, oddaja reklamacij idr.
Ob poskusu spremembe gesla, ID uporabnika, posodobitvi katerih koli drugih podatkov v vašem uporabniškem računu ali izvedbi kakšnih drugih dejavnosti vas bomo morda pozvali k vnosu gesla.
Sejo lahko običajno končate tako, da se odjavite in/ali izbrišete piškotke. Če imate omogočene ustrezne nastavitve o zasebnosti svojega spletnega brskalnika, lahko sejo končate tako, da zaprete brskalnik. Če uporabljate javni računalnik ali računalnik, ki si ga delite z drugimi, vam priporočamo, da se, ko prenehate uporabljati naše storitve, odjavite in/ali pobrišete nameščene piškotke in tako zaščitite svoj račun in osebne podatke.
Skladno z veljavno zakonodajo vam priznavamo pravice do dostopa do svojih osebnih podatkov, do popravka ali izbrisa vaših osebnih podatkov ali omejitve uporabe vaših osebnih podatkov. Prav tako imamo vzpostavljene ustrezne ukrepe za zagotavljanje točnosti in ažurnosti osebnih podatkov, ki jih zbiramo.
Pravico imate vedeti, katere osebne podatke hranimo o vas.
Na vašo zahtevo vam bomo priskrbeli kopijo vaših osebnih podatkov v strukturiranem, splošno uporabljanem in strojno bralnem formatu.
Dostop, popravek in izbris vaših osebnih podatkov
Večino svojih osebnih podatkov lahko vidite, pregledujete in spreminjate tako, da se prijavite v svoj uporabniški račun (spletna trgovina, Z&Z Skrbnik). Če se vaši osebni podatki spremenijo ali niso točni, jih posodobite. Če jih iz posebnega razloga ali omejitve (telesna, prostorska idr.) ne morete posodobiti, jih na podlagi vaše pisne prošnje / zahteve posodobimo mi. Spoštovali bomo vse zakonsko določene pravice, ki jih imate glede dostopa, spreminjanja in brisanja svojih osebnih podatkov.
Pravico imate nasprotovati naši obdelavi svojih osebnih podatkov. Prav tako imate pravico, da od nas zahtevate izbris vaših osebnih podatkov ali omejitev uporabe vaših osebnih podatkov, a ta pravica je določena z veljavno zakonodajo in lahko vpliva na vaš dostop do nekaterih naših storitev.
Za informacije o obdelovanju vaših osebnih podatkov, zahtevo do dostopa, spremembe ali izbrisa se obrnite na nas preko e-naslova info@zaloker-zaloker.si, telefonske številke, ki je navedena v kontaktnih podatkih družbe, na obrazce e-obvestil, preko naslova Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana.
Na vašo zahtevo bomo zaprli vaš uporabniški račun in odstranili vaše osebne podatke. Vaši podatki bodo na podlagi vaše pisne zahteve izbrisani v roku 24 ur od prejema vašega obvestila, pod pogojem, da je rok za izbris podatkov znotraj delovnika družbe Zaloker & Zaloker, glede na aktivnost vašega uporabniškega računa in v skladu z veljavnimi državnimi zakoni. Spoštovali bomo vse zakonsko določene pravice glede dostopa, spreminjanja in brisanja osebnih podatkov, pri čemer se upoštevajo določila veljavne zakonodaje, ki lahko vplivajo na naš dostop do nekaterih naših osebnih podatkov.
Organi pregona, zakonski postopki in skladnost z zakonom
Organom pregona, vladnim agencijam ali pooblaščenim tretjim strankam v primeru preverjene zahteve ali sodnega postopka v povezavi s kazensko preiskavo ali domnevno nezakonito dejavnostjo ali kakršno koli drugo dejavnostjo, ki nas, vas ali druge uporabnike naših storitev izpostavlja pravni odgovornosti, bomo razkrili samo tiste informacije, za katere sklepamo, da so relevantne za preiskavo ali poizvedbo, na primer ime, kraj, regija, poštna številka, telefonska številka, e-poštni naslov, zgodovina ID uporabnika, IP-naslov, pritožbe o goljufiji, zgodovina ogledov, nakupov in obvestil.
Osebne podatke bomo tretjim strankam, vpletenim v sodni postopek, razkrili, če nam priskrbijo sodni poziv, odlok sodišča ali podobno zakonsko podlago oziroma če dobronamerno verjamemo, da je razkritje podatkov nujno za preprečitev neizbežne fizične škode ali finančne izgube ali za prijavo domnevne nezakonite dejavnosti.
Vaše osebne podatke hranimo toliko časa, kolikor je potrebno za zagotavljanje zahtevanih storitev ali za druge potrebe, kot so izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti, reševanje sporov in izvajanje naših politik.
Naši točni časi hranjenja osebnih podatkov so dokumentirani v naših izvirnih zapiskih o časih hrambe. Čas hrambe osebnih podatkov se lahko znatno razlikuje glede na kontekst storitev, ki jih ponujamo, in naše zakonske obveznosti. Na čas hrambe običajno vplivajo naslednji dejavniki:
Kako dolgo moramo hraniti podatke za zagotavljanje naših storitev? To vključuje vzdrževanje in izboljšanje učinkovitosti naših storitev in izdelkov, ohranjanje varnosti našega sistema in hranjenje prejemanja in branja obvestil, nakupov in zapiskov. To je splošno pravilo, na podlagi katerega je določena večina naših obdobij hrambe podatkov.
Ali so osebni podatki občutljive narave? Če gre za občutljive osebne podatke, lahko na podlagi vašega soglasja in vaše posebne zahteve skrajšamo obdobje hrambe.
Ali smo zakonsko, pogodbeno ali drugače zavezani hranjenju vaših osebnih podatkov? To lahko vključuje zakone o obvezni hrambi podatkov v veljavni zakonodaji, vladne naloge za hranjenje podatkov, povezanih s preiskavo, ali osebne podatke, hranjene v namene pravdnih postopkov. Ko ne bo več razlogov za hrambo vaših osebnih podatkov, jih bomo varno zavrgli v skladu s pravilnikom o hrambi in izbrisu podatkov.
Ko obiščete, ali uporabljate naše strani, storitve, aplikacije, orodja ali sporočila, lahko mi ali naši pooblaščeni ponudniki storitev uporabljamo/uporabljajo piškotke in podobne tehnologije za zagotavljanje boljše, hitrejše in varnejše uporabniške izkušnje ter za izvajanje oglaševalskih in tržnih dejavnosti (glejte tudi Politika uporabe piškotkov).
Z namenom zmanjšanja tveganja za izgubo, zlorabo, nepooblaščen dostop, razkritje in spreminjanje vaših podatkov smo zaščiteni s tehničnimi in administrativnimi varnostnimi ukrepi. Med varovali, ki jih uporabljamo, so požarni zidovi in šifriranje podatkov, nadziranje fizičnega dostopa do naših podatkovnih središč in nadziranje pooblaščanja za dostop do podatkov.
Program “Za lažje življenje”
Program “Za lažje življenje” omogoča ugodnosti, ki jih določa družba Zaloker & Zaloker. Z registracijo se posameznik strinja, da ga družba Zaloker & Zaloker preko registriranega spletnega naslova oz. izpolnjenega fizičnega obrazca obvešča o ugodnostih in novostih ter mu posreduje druge vsebine. Posameznik oz. član je dolžan v vpisni obrazec navesti resnične in obstoječe osebne podatke. V primeru neverodostojnih podatkov ima Zaloker & Zaloker pravico vpisanega člana izbrisati, pri čemer ta izgubi pravico do ugodnosti.
Družba Zaloker & Zaloker zbira in obdeluje osebne podatke na le podlagi privolitve člana. Vsak član se lahko od programa “Za lažje življenje” kadarkoli odjavi na registracijskem obrazcu s klikom na ODJAVA, preko spletnega naslova zaloker@zaloker-zaloker.si, s klikom na gumb “Odjava”, ki je na dnu prejetega e-sporočila ali s pisnim obvestilom na naslov Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana.
Ugodnosti članstva veljajo v trgovini Zaloker & Zaloker in v spletni trgovini Zaloker & Zaloker. Popusti se med seboj ne seštevajo.
Obveščamo vas, da družba Zaloker & Zaloker d.o.o., izvaja videonadzor z namenom zagotavljanja varnosti ljudi in premoženja.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. obdeluje osebne podatke pridobljene na podlagi videonadzora na podlagi ZVOP-2 za namene zagotavljanja varovanja oseb in premoženja. Osebne podatke obdelujemo v okviru zakonitih pravnih podlag in izbranih namenov ter zagotavljamo, da jih ne bomo posredovali, posodili ali prodali tretjim osebam brez ustrezne zakonske podlage oz. predhodnega obvestila in vašega soglasja. Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. osebnih podatkov ne prenaša oz. ne posreduje v države zunaj EGP/EU.
1. Upravljavec videonadzornega sistema in kontaktni podatki upravljavca
Upravljavec: Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana
Kontaktni podatki: T: +386 1 542 51 11 / E: info@zaloker-zaloker.si / www.zaloker-zaloker.si
2. Pravna podlaga izvajanja videonadzora
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. , lastnica prostorov poslovne stavbe na naslovu Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana izvaja dejavnost zaradi katere obstaja tveganje ogrožanja zaposlenih s strani strank ter povečano tveganje protipravnega vstopa (vloma) v poslovne prostore družbe. Zaradi takšne ocene tveganja je utemeljen razlog za izvajanje videonadzora poslovne stavbe.
3. Zakonit interes
Upravljavec z obdelavo zasleduje legitimen (zakonit) interes upravljavca, tj. zagotovitev optimalne stopnje varovanja ljudi in premoženja.
Upravljavec je izvedel oceno potrebnosti vzpostavitve videonadzora in, upoštevajoč izkazano tveganje ogrožanja zaposlenih s strani strank ter nevarnost odtujevanja proizvodov in sredstev, potrebo po vzpostavitvi nadzorovanih vhodov in izhodov v poslovnem in skladiščnem delu v skladu z načelom dobre prakse. Upravljavec je sklenil, da je vzpostavitev videonadzora za varovanje premoženja in poslovnih skrivnosti nujno potrebna. Teh namenov ni mogoče doseči z milejšimi sredstvi.
Obdelava osebnih podatkov je za uresničitev tega zakonitega interesa upravljavca potrebna in bo pomembno pripomogla k doseganju namena, za katerega se videonadzor izvaja. Nad zakonitim interesom upravljavca interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznikov, na katere se podatki nanašajo, ne prevladajo.
4. Informacije v zvezi z izvajanjem videonadzora
Videonadzor se izvaja na območjih, kjer je to potrebno, skladno z namenom videonadzora, to je na parkirišču poslovne stavbe, nad vhodi in izhodi v poslovno stavbo ter na hodnikih poslovne stavbe.
Zbirka posnetkov videonadzornega sistema vsebuje posnetek posameznika (slika), podatek o lokaciji, datum in čas posnetka, izjemoma, če je to posebej nujno potrebno, pa tudi zvok.
Posnetki videonadzora se shranjujejo izključno na snemalni napravi, ki je na lokaciji izvajalca videonadzora.
5. Spremljanje dogajanja v živo
Video nadzorni sistem se lahko izvaja na način snemanja in arhiviranja posnetkov in na način neposrednega spremljanja dogajanja v živo. Videoposnetke posameznih kamer v času fizičnega varovanja upravljavca lahko na ekranu spremlja le pooblaščena oseba.
6. Obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev/profiliranje
Avtomatizirano odločanje in/ali profiliranje se ne izvajata.
7. Informacije o posebnih vplivih obdelave, zlasti nadaljnje obdelave
Upravljavec osebnih podatkov bo posnetke obdeloval izključno za primarni namen – za namen, zaradi katerega je bil videonadzor vzpostavljen, razen ko se posnetki uporabljajo kot dokazno gradivo v vseh tistih primerih, ko pride do deviantnega dogodka (npr. poškodovanja osebe ali stvari) in se posnetki uporabljajo za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov v zvezi s takšnim dogodkom.
8. Obdobje hrambe videoposnetkov
Za doseganje namena izvajanja videonadzora je določen minimalen čas hranjenja posnetkov, to je štirinajst dni po nastanku. Skladno z devetim odstavkom 76. člena ZVOP-2 in ob upoštevanju 5. člena Splošne uredbe se lahko posnetki hranijo največ eno leto od trenutka nastanka posnetka.
Hramba kopij delov posnetkov, ki se izdelajo in uporabljajo za namene uveljavljanja, izvajanja ali obrambe pravnih zahtevkov, se hranijo toliko časa, dokler ti nameni niso izpolnjeni, dokler postopki, v okviru katerih se uveljavljajo, izvajajo, ali branijo pravni zahtevki, niso zaključeni, v primeru, ko do takšnih postopkov ne pride, pa največ do roka, ko takšni zahtevki zastarajo.
Skladno s 6. odstavkom 80. člena ZVOP-2 se posnetki videonadzora na javnih površinah se lahko hranijo največ šest mesecev od trenutka nastanka posnetka.
9. Dostop do osebnih podatkov, ki se obdelujejo na podlagi videonadzora
Dostop do zbirke osebnih podatkov, ki se obdelujejo na podlagi videonadzora, ima direktorica podjetja in s strani direktorice pooblaščene osebe. Osebni podatki se lahko posredujejo tudi tretjim osebam (npr. pristojnim državnim organom), če nam takšno obveznost posredovanja nalaga zakon. Vsi vpogledi v podatke in posnetke se evidentirajo v obrazcu Evidenca uporabe videonadzornega sistema.
Upravljavec lahko prenese osebne podatke, pridobljene v okviru izvajanja videonadzora:
- drugim družbam, če in kolikor je tak prenos nujno potreben in ima zakonsko podlago,
- obdelovalcem osebnih podatkov, ki delujejo le po dokumentiranih navodilih upravljavca,
- drugim osebam, če za to obstaja ustrezna pravna podlaga,
- policiji, če je to zakonsko dovoljeno in potrebno za izvrševanje njihovih pooblastil.
10. Informacije o pravicah posameznikov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima zagotovljene vse pravice v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov, kot so določene v Splošni uredbi in ZVOP-2:
- pravico do informacij in dostopa do osebnih podatkov,
- če je to primerno, pravico do popravka, izbrisa, omejitve obdelave, prenosljivosti, ugovora ter pravico, da zanj ne velja odločitev, ki bi temeljila zgolj na avtomatizirani obdelavi.
Posameznik ima pravico zahtevati dostop do osebnih podatkov (posnetka) zgolj v relevantnem delu, kjer je na posnetku on. V ta namen mora zahtevo specificirati na način, da jasno navede, v katerem prostoru se je domnevno nahajal, na kateri datum in v katerem, kar najbolj določno opredeljenem časovnem obdobju ter svojo referenčno fotografijo (oziroma opis podobe, oblačil in podobno), ob podaji zahteve pa se mora tudi ustrezno identificirati.
Upravljavec dostop do osebnih podatkov omogoči, če je mogoče posameznika identificirati brez nesorazmerno velikega napora in stroškov. Upravljavec zagotovi posamezniku zahtevane kopije brezplačno, v primeru ponavljajočih se ali neutemeljenih zahtev pa mu lahko zaračuna materialne stroške posredovanja.
Posameznik ima pravico do informiranja (obvestilo o videonadzoru je na vidnem mestu), do dostopa podatkov (seznanitev s posnetkom), pravico do omejitve obdelave in pravico do ugovora.
Posameznik lahko pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov uveljavlja s pisno zahtevo poslano na naslov Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov: info@zaloker-zaloker.si.
11. Pravice do vložitve pritožbe pri nadzornem organu
Posameznik, na katerega se osebni podatki nanašajo, lahko poda pritožbo pri naslednjem organu: Informacijski pooblaščenec, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, E: gp.ip@ip-rs.si.
Trgovina Zaloker & Zaloker
Trgovina družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. deluje v skladu z evropsko splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu potrošnikov.
Cene in DDV
Vse navedene cene so v EUR in vključujejo predpisani DDV. Cene veljajo od 1. 2. 2012 in so nepreklicne ter veljajo v trenutku nakupa za nakupe na spletni strani trgovina.zaloker-zaloker.si. Zaloker & Zaloker d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, kljub temu pa lahko pride do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov.
Vseh morebitnih sprememb ne uspemo vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, zato se Zaloker & Zaloker d.o.o. obvezuje kupca, pred odpošiljanjem naročenega izdelka, obvestiti o spremembah ter mu omogočiti preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.
Prav tako družba Zaloker & Zaloker d.o.o. kupca obvesti, če se spremeni cena med obdelavo naročila in skuša najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Pravne osebe oz. zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen, vsebinskih in tekstovnih sprememb brez predhodnega obvestila.
Naročanje
Fizične osebe lahko naročajo izdelke v spletni trgovini brez posebnih omejitev, razen v primeru omejitve količine zaloge, ki jo določi družba Zaloker & Zaloker d.o.o.
Pravne osebe imajo omejitve pri nakupih v spletni trgovini, ki so skladne s sklenjenimi pogodbami in poslovnimi dogovori. V primeru neupoštevanja ali kršitve poslovnega dogovora si družba Zaloker & Zaloker d.o.o. pridržuje pravico do spremembe ali stornacije naročila. Družba o tem pisno obvesti pravno osebo, ki je oddala naročilo.
Načini plačila
V spletni trgovini trgovina.zaloker-zaloker.si je trenutno možno plačilo po povzetju, plačilo po predračunu ali s kreditno kartico. Pri plačilu po povzetju poštnemu uslužbencu ob dostavi oz. prevzemu plačate blago, poštnino (pri nakupih do vrednosti 100 € z DDV znaša 5 €) in manipulativne stroške storitve Pošte Slovenije (po ceniku Pošta Slovenije d.d.) z gotovino. Stroške embalaže ter pakiranja krije družba Zaloker & Zaloker d.o.o.
V primeru članstva v programu zvestobe »Za lažje življenje« in pri nakupih nad 100 € vrednosti poštnino krije družba Zaloker & Zaloker d.o.o.
Dostava in plačilo po povzetju
Dostavo blaga družba Zaloker & Zaloker d.o.o. omogoča le na območju Republike Slovenije.
Dostava naročenega blaga poteka preko Pošte Slovenije s priporočeno pošiljko in možnostjo plačila po povzetju.
Pri plačilu po povzetju vam poštni uslužbenec naročeno blago dostavi na dom (če vas ni doma, vam pusti obvestilo o pošiljki v poštnem nabiralniku), vi pa mu plačate stroške poštnine, manipulativne stroške za storitev Pošte Slovenije in vrednost izdelka. V primeru članstva v programu zvestobe »Za lažje življenje« in pri nakupih nad 100 € vrednosti, strošek poštnine krije družba Zaloker & Zaloker d.o.o. Vsa naročila so odpremljena v roku 3 do 5 delovnih dni po prejetju naročila. Če določenega izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo po e-pošti ali telefonu v roku 3 delovnih dni od prejema naročila.
Preklic naročila, pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga
Vsa sprejeta in nepreklicana naročila (naročilo lahko prekličete po telefonu na številki 01 587 40 80 / 01 542 51 11 ali preko e-naslova trgovina@zaloker-zaloker.si v roku 1 ure po oddaji naročila), ki jih družba Zaloker & Zaloker d.o.o. prejme preko spletne strani, e-pošte ali po telefonu, se obravnavajo kot nepreklicna in jih bo družba Zaloker & Zaloker d.o.o. odpremila na naročnikov (kupčev) naslov.
Naročnik (kupec) ima pravico, da v roku 14 dni od sklenitve pogodbe o storitvi (potrjenega naročila družbe Zaloker & Zaloker d.o.o.), ki še ni bila izvršena oziroma 14 dni od prejema blaga družbe Zaloker & Zaloker d.o.o., brez navedbe razloga sporočiti, da od pogodbe odstopa. Naročnik (kupec) je dolžan nositi stroške v zvezi z odstopom in vračilom blaga, ki ga mora v stanju, kot ga je prejel (nerabljeno, nepoškodovano, v enakem številu, v originalni embalaži in s priloženim računom) vrniti na naslov družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. najpozneje v roku 30 dni od dneva odstopa. V primeru, da naročnik (kupec) blaga ne vrne v originalni embalaži, vrne poškodovano, s sledovi uporabe ali umazano, ima družba Zaloker & Zaloker d.o.o. pravico vračilo blaga zavrniti in od kupca zahtevati plačilo oziroma zadržati kupnino, ki jo je že prejel.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma v 15 dneh od dne, ko mu naročnik (kupec) blago vrne, na naročnikov (kupčev) transakcijski račun vrnil prejet znesek oziroma kupnino, brez stroškov, ki jih je imel z dobavo oziroma dostavo blaga.
V primeru, da bo družba Zaloker & Zaloker d.o.o. naročilo sprejela, a ga v roku ne bo mogla izvršiti, bo naročnika (kupca) o tem obvestila in mu sporočila predvideni rok dobave. Naročnik lahko v tem primeru naročilo prekliče osebno, po telefonu (01 587 40 80 , 01 542 51 11) ali po e-pošti na trgovina@zaloker-zaloker.si. Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. mu bo morebitno prejeto kupnino vrnila na transakcijski račun v roku 5 dni.
Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka
V primeru predplačila velja, da družba Zaloker & Zaloker d.o.o. od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, če pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora naročnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije d.d., in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi družbo Zaloker & Zaoker d.o.o. na e-naslov trgovina@zaloker-zaloker.si.
Pravica naročnika (kupca) do ugovora stvarnih napak in reševanje pritožb
Naročnik (kupec) se obvezuje kupljeno blago takoj po prejemu skrbno pregledati ter v primeru poškodovane embalaže v prisotnosti in ob sodelovanju dostavne službe (poštnega uslužbenca) zapisniško ugotoviti. Druge stvarne napake je dolžan naročnik (kupec) na verodostojen način ugotovil takoj, ko je to objektivno mogoče. V obeh primerih se naročnik (kupec) zavezuje o napakah obvestiti družbo Zaloker & Zaloker d.o.o. ter v obvestilo navesti vse relevantne podatke in mu predložiti dokazila, ki na verodostojen in pošten način utemeljujejo ugovor. Ugovore stvarnih napak naročnik (kupec) sporoči po e-pošti na trgovina@zaloker-zaloker.si.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. bo morebitne pritožbe naročnikov (kupcev) obravnava sproti. Naročniki (kupci) lahko pritožbe vložijo prek e-naslova trgovina@zaloker-zaloker.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V primeru, da sporazumne rešitve spora ni mogoče doseči, je za rešitev spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacija blaga
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.
Naročnik (kupec) lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih družba Zaloker & Zaloker d.o.o., zagotavlja, če je bilo poslano napačno blago, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopa od naročnikovega (kupčevega) naročila.
V primeru reklamacije lahko naročnik (kupec) v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si družba Zaloker & Zaloker d.o.o. pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna odškodnino ali najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Naročnik (kupec) lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga vrne na stroške družbe Zaloker & Zaloker d.o.o., po vnaprejšnjem dogovoru na naslov družbe Zaloker & Zaloker d.o.o.
Naročnik (kupec) ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da družba Zaloker & Zaloker d.o.o. blago z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava blaga je mogoča le ob predložitvi originalnega računa oz. kopije računa.
Stvarna napaka blaga
Naročnik (kupec) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti družbo Zaloker & Zaloker d.o.o. v roku dveh mesecev od dne, ko je bila napaka odkrita. Naročnik (kupec) mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in družbi Zaloker & Zaloker d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko naročnik (kupec) družbi Zaloker & Zaloker d.o.o. sporoči osebno, o čemer mu mora družba Zaloker & Zaloker d.o.o. izdati potrdilo.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo dve leti po izročitvi blaga. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ne veljajo s potekom dveh let od dne, ko je o stvarni napaki obvestil družbo Zaloker & Zaloker d.o.o.
Naročilo potrošnega materiala za medicinski pripomoček in reklamacije
Naročila potrošnega materiala za medicinski pripomoček uporabniki medicinskega pripomočka ali njihovi zakoniti zastopniki (skrbniki) oddajo preko obrazca v uporabniškem sistemu Z&Z Skrbnik.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. naročeni potrošni material izdaja le na podlagi veljavne naročilnice, ki jo uporabniku medicinskega pripomočka izda zdravnik.
Naročeni potrošni material se, če z naročnikom potrošnega materiala ni vnaprej dogovorjeno drugače, izroča preko poštne dostave, pri čemer poštni stroški bremenijo družbo Zaloker & Zaloker d.o.o.
Reklamacije potrošnega materiala za medicinski pripomoček se uveljavljajo preko obrazca v uporabniškem sistemu Z&Z Skrbnik. Vse prejete reklamacije za potrošni material za medicinski pripomoček se obravnavajo v času delovnika družbe Zaloker & Zaloker d.o.o.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. ne opravlja ocene škode in servisa medicinskega pripomočka.
Reklamacija medicinskih pripomočkov, pri katerih garancijo daje proizvajalec, se lahko uveljavlja v obdobju, ki je navedeno v garancijskih pogojih (npr. inzulinska črpalka 4 leta, oddajnik za neprekinjeno merjenje glukoze 1 leto, merilnik glukoze v krvi 5 let). Reklamacijo medicinskih pripomočkov z rokom uporabe (glukozni senzor, infuzijski set, rezervoar ipd.) se lahko uveljavlja do izteka roka uporabe, ki je naveden na ovojnini.
Reklamacijo proizvodov, pri katerih proizvajalec garancije ne navaja (sponke, torbice ipd.) se lahko uveljavlja 12 mesecev od dneva nakupa.
Pri oceni upravičenosti reklamacije družba Zaloker & Zaloker d.o.o. sledi protokolu proizvajalca in Izjavi o garanciji (Garancijski list). Splošne pravice in dolžnosti kupca in prodajalca določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Brezplačni izdelki
Brezplačni izdelki so del posebnih promocijskih akcijskih kampanj družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. Brezplačni izdelki so namenjen uporabi. Uporabnik lahko en brezplačni izdelek naroči enkrat v razdobju enega leta od dne oddanega naročila. Pridržujemo si pravico, da brezplačnega izdelka naročniku ne dobavimo, če je le-ta v razdobju, krajšem od enega leta od dne oddanega naročila, oddal več kot eno naročilo, če se brezplačni izdelek naroča na enake kontaktne podatke in je zaznana možnost zlorabe, okoriščanja, neupravičene obogatitve in morebitne preprodaje brezplačnega izdelka. Prav tako se ne zavezujemo dobaviti brezplačnega izdelka, če ta ni na zalogi. Pridržujemo si pravico do izdatnega preverjanja posameznika, ki ga vodimo v svoji bazi uporabnikov. Dobava brezplačnega izdelka v tujino ni možna.
Avtorske pravice
Spletna trgovina trgovina.zaloker-zaloker.si je v izključni lasti družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. Pridržujemo si vse pravice in kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani www.zaloker-zaloker.si in trgovina.zaloker-zaloker.si je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.
Več si lahko preberete v Pravnem obvestilu.
Varovanje osebnih podatkov
Vsi podatki o uporabnikih, pridobljeni preko spletnih mest www.zaloker-zaloker.si in trgovina.zaloker-zaloker.si, bodo uporabljeni izključno za potrebe poslovanja (izstavitev računa, dostava, upoštevanje ugodnosti programa Za lažje življenje). Družba Zaloker & Zaloker podatke obdeluje in hrani v sistemu, ki je varno nameščen znotraj območja EU. S posebnim računalniškim sistemom, ki je zaščiten pred napadi nenaročene elektronske pošte (spam) in varovan z gesli, podjetje zmanjšuje možnost zlorabe osebnih podatkov posameznika s strani tretje osebe. Vaših osebnih podatkov ne prodajamo, posojamo ali drugače razkrivamo tretjim osebam za potrebe trženja in oglaševanja. Vsak lahko kadarkoli zahteva izbris svojih osebnih podatkov, in sicer z elektronskim sporočilom s svojim imenom, priimkom in spletnim naslovom, s katerim se oseba registrira v spletno trgovino na elektronski naslov zaloker@zaloker-zaloker.si ali s pisnim obvestilom na naslov družbe Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana. Več o ravnanju in obdelavi osebnih podatkov je navedeno v Pravnem obvestilu družbe.
Vsa evidenca naročil se nahaja na sedežu podjetja Zaloker & Zaloker d.o.o., na Kajuhovi 9 v Ljubljani. V primeru nejasnosti pri oddaji naročila si lastnik spletnih mest www.zaloker-zaloker.si in trgovina.zaloker-zaloker.si, družba Zaloker & Zaloker d.o.o., pridržuje pravice do navezave stika z naročnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo, na osnovi osebnih podatkov, s katerimi razpolaga na podlagi prijave oz. registracije v spletno trgovino.
Program “Za lažje življenje”
Program “Za lažje življenje” omogoča ugodnosti, ki jih določa družba Zaloker & Zaloker. Z registracijo se posameznik strinja, da ga družba Zaloker & Zaloker preko registriranega spletnega naslova oz. izpolnjenega fizičnega obrazca obvešča o ugodnostih in novostih ter mu posreduje druge vsebine. Posameznik oz. član je dolžan v vpisni obrazec navesti resnične in obstoječe osebne podatke. V primeru neverodostojnih podatkov ima družba Zaloker & Zaloker pravico vpisanega člana izbrisati, pri čemer ta izgubi pravico do ugodnosti.
Družba Zaloker & Zaloker zbira in obdeluje osebne podatke na podlagi privolitve člana. Vsak član se lahko od programa “Za lažje življenje” kadarkoli odjavi na registracijskem obrazcu s klikom na ODJAVA, preko spletnega naslova zaloker@zaloker-zaloker.si, s klikom na gumb “Odjava”, ki je na dnu prejetega e-sporočila ali s pisnim obvestilom na naslov Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana.
Ugodnosti članstva veljajo v trgovini Zaloker & Zaloker in v spletni trgovini Zaloker & Zaloker. Popusti se med seboj ne seštevajo.
Družbeno okolje, v katerem deluje družba Zaloker & Zaloker d.o.o., postavlja pred nas vedno nove izzive. Neprestano se soočamo s spremembami v poslovnem okolju, ki vplivajo na vsa področja našega delovanja in zahtevajo od nas nenehno prilagajanje ob upoštevanju vse večjega obsega pravil v obliki predpisov in kodeksov, ki se jim moramo podrejati in jih upoštevati.
Z namenom, da bi zaposlenim olajšali delovanje in jim pomagali pri izogibanju pravnim tveganjem družbe in njih samih, je vodstvo družbe sprejelo Kodeks ravnanja v družbi Zaloker & Zaloker d.o.o.
Z upoštevanjem teh smernic ne prispevamo samo k boljši oskrbi bolnikov, temveč tudi k ohranjanju našega ugleda pri strankah, državni upravi, poslovnih partnerjih ter strokovni in laični javnosti ter zaščiti naše družbe in vsakega izmed nas. Skupaj lahko z upoštevanjem tega Kodeksa prispevamo k uspehu družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. tako, da zmanjšamo tveganje svojega poslovanja, preprečimo morebitne zaplete in obravnavamo nastale pomisleke.
S spoštovanjem,
Jasna Šturm
direktorica podjetja Zaloker & Zaloker d.o.o.
Primarna postavitev logotipa in simbola je postavljena v razmerju, ki ga zaznamo kot harmonično celoto.
Sekundarna postavitev logotipa in simbola tvori horizontalno kompozicijo. Uporablja se v primerih, kjer primarne konfiguracije ni mogoče aplicirati.
V primerih, kjer barvne različice ni mogoče uporabiti, se lahko uporablja monokromatska različica ali negativ.
Primarni barvni sistem logotipa je zasnovan dvobarvno, kot modra in vijolična, s kombinatoriko obeh barv. Napis je zasnovan enobarvo, kot modra.
Prosimo, da za delo vedno uporabite le izvirne digitalne grafične predloge, ki so vam na voljo na tem spletnem mestu.
Vse avtorske pravice so pridržane in v lasti družbe Zaloker & Zaloker d.o.o.
Strokovni predstavnik za področje oskrbe ran
Te zanima, kako imaš lahko zmagovalne karte nenehno v roki in z njimi vplivaš na razvoj dogodkov? Empatija, delo z ljudmi, vztrajnost, proaktivnost in fokus so tvoja kraljevska lestvica.
Uživaš v dinamiki in dobrem timskem duhu ter živiš z motom »Do konca življenja se učimo«? Če da, se prijavi na delovno mesto Strokovni predstavnik za področje oskrbe ran.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. obeležuje več kot 30 let zastopstva proizvajalcev vrhunskih medicinskih pripomočkov, ki ljudem omogočajo kakovostno življenje in lažje opravljanje vsakodnevnih dejavnosti in obveznosti. Smo zanesljiv partner, uspeh podjetja pa odlikujeta stalna rast in razvoj.
Zaradi širitve programa oskrbe ran, v svojo družbo lepo vabimo novo sodelavko oz. sodelavca.
Delovno mesto
V družbo vabimo empatično, komunikativno in disciplinirano osebo, ki bo sodelovala pri oblikovanju, uvajanju ter podpori že uveljavljenih in novih proizvodov za oskrbo ran.
Delovno mesto se opravlja v pisarni in na terenu po Sloveniji.
Uvajanje v program je postopno, s polno podporo zaposlenih, ki bodo pripomogli k tvoji osvojitvi znanja in samozavesti za samostojno izvajanje dela:
- Izobraževanje, sodelovanje, svetovanje in tehnična podpora strokovnemu osebju ter udeležencem v prodajni verigi, vezano na proizvode in storitve, ki sodijo v dejavnost podjetja.
- Udeležba na izobraževanjih in strokovnih srečanjih.
- Sodelovanja v projektnih skupinah.
- Sodelovanje pri pripravi javnih naročil.
- Aktivno osebno izpopolnjevanje znanja.
Znanje
- Vsaj V. stopnja izobrazbe zdravstvenega ali drugega sorodnega področja.
- Aktivno govorno in pisno znanje slovenskega in angleškega jezika.
- Vozniški izpit B kategorije.
- Brezhibno znanje programskih orodij Word, Excel in PowerPoint.
- Prednost so izkušnje z delom na terenu z medicinskimi pripomočki.
Pričakovanja
Če si odgovorna, komunikativna, empatična, samoiniciativna, organizirana in prilagodljiva oseba, nas pogumno kontaktiraj. Svojo prijavo s kontaktnimi podatki nam do 19. 12. 2024 pošlji v slovenskem jeziku na e-naslov tajnistvo@zaloker-zaloker.si.
Pričakuj
Delo v stabilnem in kolegialnem okolju, ki ti bo dalo priložnost za razvoj in uspeh.
Veselimo se snidenja s tabo!
Trajnostni razvoj je takšen razvoj, ki zadošča današnjim potrebam, ne da bi pri tem ogrožal možnosti prihodnjih generacij, da zadostijo svojim lastnim potrebam.
(Svetovna komisija za okolje in razvoj)