REKLAMACIJA SENZORJA SIBIONICS GS1
Seznanjamo vas s postopkom uveljavljanja in obdelave vaše reklamacije.
- Reklamirate lahko vsak senzor Sibionics GS1, ki je bil uporabljen v skladu z navodili za uporabo, vendar zaradi tehničnih težav ni deloval ali je prenehal z delovanjem pred potekom 14 dni od dneva vstavitve.
- O obravnavi reklamacije boste obveščeni v zakonsko predpisanih rokih, predvidoma pa v roku treh delovnih dni na elektronski naslov, ki ga boste vpisali v obrazec.
- Reklamacijo lahko uveljavljate do izteka roka uporabe senzorja. Prosimo, da reklamacije senzorjev Sibionics GS1 uveljavljate najkasneje 30 dni od nastanka vzroka za reklamacijo.
- Uporabniku nedelujočega glukoznega senzorja ni treba vrniti. Podjetje Zaloker & Zaloker d.o.o. rabljenih glukoznih senzorjev in pripadajočih delov ne bo sprejemalo in je za odstranitev odpadkov odgovoren uporabnik sam.
- Ob potrjeni reklamaciji vam bomo nadomestni senzor poslali po pošti na naslov, ki ga boste vpisali v reklamacijski obrazec.
- Pritožbe in reklamacije obravnavamo po protokolu podjetja Zaloker & Zaloker d.o.o., v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s protokoli proizvajalca.
- Splošne pravice in dolžnosti kupca in prodajalca določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Za namen uveljavljanja reklamacije senzorja Sibionics GS1 izpolnite reklamacijski obrazec: