Podpora uporabnikom
>> INFORMACIJE IN NAVODILA
• Informacije o sistemih inzulinskih črpalk:
-
- T : 01 542 51 11
- E: podpora@zaloker-zaloker.si
• Informacije o sistemu Sibionics:
-
- T: 041 930 100
- E: podpora@zaloker-zaloker.si
• Informacije o drugih izdelkih (trgovina):
-
- T: 01 587 40 90
- E: trgovina@zaloker-zaloker.si
Za vsa vprašanja v zvezi z uporabo inzulinskih črpalk in sistemov za neprekinjeno merjenje glukoze so vam na voljo naši edukatorji.
Za posvet se naročite na telefonsko številko 01 542 51 11 ali pišite na podpora@zaloker-zaloker.si.*
Za tehnično pomoč uporabnikom inzulinskih črpalk in sistemov za neprekinjeno merjenje glukoze je dežurni edukator/ka na voljo na telefonski številki, ki ste jo prejeli na edukaciji.
Informacije o izteku naročnice za medicinske pripomočke so na voljo na spletni strani ZZZS >>
VPRAŠANJA V ZVEZI Z INZULINSKIMI ČRPALKAMI
Za osebni obisk pri tehnični edukatorki predhodno pokličite. Zaradi organizacije prostora je za daljši posvet z nujna predhodna najava.
Uveljavljanje reklamacij naprav in potrošnega materiala:
- Reklamacijo medicinskih pripomočkov, pri katerih garancijo daje proizvajalec, lahko uveljavljate v obdobju, ki je navedeno v garancijskih pogojih (npr. inzulinska črpalka 4 leta, oddajnik za neprekinjeno merjenje glukoze 1 leto, merilnik glukoze v krvi 5 let).
- Reklamacijo medicinskih pripomočkov z rokom uporabe (glukozni senzor, infuzijski set, rezervoar ipd.) lahko uveljavljate do izteka roka uporabe, ki je naveden na ovojnini.
- Reklamacijo proizvodov, pri katerih proizvajalec garancije ne navaja (sponke, torbice ipd.) lahko uveljavljate 12 mesecev od dneva nakupa.
Pri oceni upravičenosti reklamacije sledimo protokolu proizvajalca in Izjavi o garanciji (Garancijski list). Ob uveljavljanju reklamacije predložite kopijo računa.
Splošne pravice in dolžnosti kupca in prodajalca določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Uporabniki medicinskih pripomočkov proizvajalca Medtronic reklamacije oddajte preko portala Z&Z Skrbnik.
Za uporabo Z&Z Skrbnik potrebujete uporabniško ime, ki vam ga dodelimo. Če še niste uporabnik/ca Z&Z Skrbnika, nas kontaktirajte na e-naslov podpora@zaloker-zaloker.si. Odgovorili vam bomo v času delovnika.
Uporabniki medicinskega pripomočka Sibionics reklamacije oddajte preko e-obrazca.
Uporabniki medicinskih pripomočkov drugih proizvajalcev reklamacije oddajte na e-naslov podpora@zaloker-zaloiker.si.
Naročilo medicinskih pripomočkov Medtronic oddajte preko portala Z&Z Skrbnik.
Informacije o izteku naročnice za medicinske pripomočke so na voljo na spletni strani ZZZS >>
Splošne informacije in svetovanje:
- T: 01 587 40 90
- E: trgovina@zaloker-zaloker.si
Delovnik trgovine Zaloker & Zaloker d.o.o.:
- pon, sre, čet: 8.00 - 15.00
- tor: 8.00 - 18.00
- pet: 7.00 - 14.00
- sob, ned, prazniki: zaprto
Dežurni edukator za inzulinsko črpalko Medtronic MiniMed™ in sistem za neprekinjeno merjenje glukoze Medtronic:
- Pon-čet: 7.00-15.00
- Pet: 7.00-14.00
- Svetovanje v primeru tehničnih težav z inzulinsko črpalko, programiranjem nastavitev, vstavitvijo infuzijskega seta in težav praktične narave.
- Svetovanje in pomoč v primeru tehničnih težav s sistemom za neprekinjeno merjenje glukoze (npr. težave z glukoznim senzorjem, povezovanje novega oddajnika v črpalko ipd).
- Svetovanje in pomoč v primeru tehničnih težav z drugimi pripomočki, ki so povezani z inzulinsko črpalko ali sistemom za neprekinjeno merjenje glukoze (npr. s sistemom povezan merilnik glukoze v krvi, aplikacije, programska oprema CareLink). Velja le za tiste pripomočke, ki so za uporabo s sistemom Medtronic odobreni s strani družbe Medtronic.
Izven delovnega časa: od 15. do 22. ure ter med vikendi in prazniki od 7. do 22. ure
- Pomoč v primeru tehničnih težav z inzulinsko črpalko (npr. inzulinska črpalka ne deluje, se ne odziva, gumbi ne delujejo, na inzulinski črpalki se pojavi alarm 'Napaka črpalke', črpalka piska in se je ne da ugasniti).
Za osebno srečanje se je treba vnaprej naročiti.
Oddaljena tehnična pomoč je namenjena uporabnikom programa CareLink® Personal.
V primeru, da imate težave izven naših uradnih ur, nam pišite na naslov podpora@zaloker-zaloker.si in k sporočilu pripišite svojo kontaktno telefonsko številko. Kontaktirali vas bomo v času našega delovnika.
Povezava za oddaljeno tehnično podporo
|