Podpora uporabnikom
>> INFORMACIJE IN NAVODILA
• Informacije o sistemih inzulinskih črpalk:
-
- T : 01 542 51 11
- E: podpora@zaloker-zaloker.si
• Informacije o drugih izdelkih, naročilnicah in naročilih potrošnega materiala:
-
- T: 01 587 40 90
- E: trgovina@zaloker-zaloker.si
Za vsa vprašanja v zvezi z uporabo inzulinskih črpalk in sistemov za neprekinjeno merjenje glukoze so vam na voljo naši edukatorji.
Za posvet se naročite na telefonsko številko 01 542 51 11 ali pišite na podpora@zaloker-zaloker.si.*
Za tehnično pomoč uporabnikom inzulinskih črpalk in sistemov za neprekinjeno merjenje glukoze je dežurni edukator/ka na voljo na telefonski številki, ki ste jo prejeli na edukaciji.
Pošljite SMS sporočilo na številko 041 663 460.
Delovni čas trgovine:
- ponedeljek, sreda, četrtek: 8.00 - 15.00
- torek: 8.00 - 18.00
- pet: 7.00 - 14.00
VPRAŠANJA V ZVEZI Z INZULINSKIMI ČRPALKAMI
Za osebni obisk pri edukatorju/ki predhodno pokličite. Zaradi organizacije prostora je za daljši posvet z edukatorjem/ko nujna predhodna najava.
Uveljavljanje reklamacij naprav in potrošnega materiala:
- Reklamacijo medicinskih pripomočkov, pri katerih garancijo daje proizvajalec, lahko uveljavljate v obdobju, ki je navedeno v garancijskih pogojih (npr. inzulinska črpalka 4 leta, oddajnik za neprekinjeno merjenje glukoze 1 leto, merilnik glukoze v krvi 5 let).
- Reklamacijo medicinskih pripomočkov z rokom uporabe (glukozni senzor, infuzijski set, rezervoar ipd.) lahko uveljavljate do izteka roka uporabe, ki je naveden na ovojnini.
- Reklamacijo proizvodov, pri katerih proizvajalec garancije ne navaja (sponke, torbice ipd.) lahko uveljavljate 12 mesecev od dneva nakupa.
Pri oceni upravičenosti reklamacije sledimo protokolu proizvajalca in Izjavi o garanciji (Garancijski list). Ob uveljavljanju reklamacije predložite kopijo računa.
Splošne pravice in dolžnosti kupca in prodajalca določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Uporabniki medicinskih pripomočkov proizvajalca Medtronic reklamacije sporočite preko e-pošte na podpora@zaloker-zaloker.si.
Potrebujemo naslednje podatke:
- Naziv pripomočka
- Serijsko številko pripomočka ali potrošnega materiala (npr. LOT glukoznega senzorja)
- Kratek opis napake
- Pri glukoznih senzorjih tudi mesto vstavitve (npr. roka, trebuh ipd.)*
*Prosimo, da reklamacije glukoznih senzorjev uveljavljate najkasneje 30 dni od nastanka vzroka za reklamacijo. Reklamirate lahko vsak glukozni senzor, ki zaradi tehničnih vzrokov ne deluje ali ne deluje dovolj dolgo (vsaj 6 dni). Ob reklamaciji 5 ali več glukoznih senzorjev v sporočilo pripnite izpis iz programa CareLink PERSONAL (v obliki csv).
Navodila za pripravo izpisa: TUKAJ
Za vsa naročila potrošnega materiala, informacije o naročilnicah in svetovanje, nas v času delovnika pokličite na 01 587 40 90, ali nam pišite na e-naslov trgovina@zaloker-zaloker.si.
Delovnik trgovine Zaloker & Zaloker d.o.o.:
- pon, sre, čet: 8.00 - 15.00
- tor: 8.00 - 18.00
- pet: 7.00 - 14.00
Sobota, nedelja, prazniki: zaprto
Dežurni edukator za inzulinsko črpalko MiniMed™ ali sistem za neprekinjeno merjenje glukoze Guardian 4:
- pon-čet: 7.00-15.00
- pet: 7.00-14.00
⇒ Svetovanje v primeru tehničnih težav z inzulinsko črpalko, programiranjem nastavitev, vstavitvijo infuzijskega seta in težav praktične narave.
⇒ Svetovanje in pomoč v primeru tehničnih težav s sistemom za neprekinjeno merjenje glukoze (npr. težave z glukoznim senzorjem, povezovanje novega oddajnika v črpalko ipd).
⇒ Svetovanje in pomoč v primeru tehničnih težav z drugimi pripomočki, ki so povezani z inzulinsko črpalko ali sistemom za neprekinjeno merjenje glukoze (npr. s sistemom povezan merilnik glukoze v krvi, aplikacije, programska oprema CareLink). Velja le za tiste pripomočke, ki so za uporabo s sistemom Medtronic odobreni s strani družbe Medtronic.
Izven delovnega časa: od 15. do 22. ure ter med vikendi in prazniki od 7. do 22. ure
⇒ Pomoč v primeru tehničnih težav z inzulinsko črpalko (npr. inzulinska črpalka ne deluje, se ne odziva, gumbi ne delujejo, na inzulinski črpalki se pojavi alarm 'Napaka črpalke', črpalka piska in se je ne da ugasniti).
Za osebno srečanje se je treba vnaprej naročiti.
Oddaljena tehnična pomoč je namenjena uporabnikom programa CareLink® Personal.
V primeru, da imate težave izven naših uradnih ur, nam pišite na naslov podpora@zaloker-zaloker.si in k sporočilu pripišite svojo kontaktno telefonsko številko. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času (v času našega delovnika).
Povezava za oddaljeno tehnično podporo
|